torsdag 5 september 2013

Minnesbilaga.

Minnesbilaga.
Chocken släpper aldrig den dagen jag fann min man sitta vid datorn och gråta och bara stirra in i skärmen. Jag bara fråga vad hänt? Krille hallå vad är det. Det enda han sa att han hade skuldkänslor pga tt han låst en kille på bt och nu var han död. Det är mitt fel sa han. Jag trösta honom och sa nej det är inte ditt fel. Sen gick jag upp och läste det som stod i chatten: Där hade Simon10 precis berättat om att Emil Adriansson en legend på biltjuv (Violent). min man sa " Vet inte var du läser om honom", Simon10 svara: tydligen har han gptt bort. Simon säger lite längre ner på chatten att bara 1 månad tidigare hade berättat för honom att detta kunde hända, och atteEmil visste nog om att han skulle dö.

Vd var det som hände? Han dog i en hjärtaatack så var han bara borta. OCh det sätter sig som djupa spår när det sånt här händer och man känner verkligen hur äkta vänner man får i ett onlinespel och man är verkligen som en stor familj. Det är som den där filmen jag såg igår om G som srår för Gemenskap. Man vill vara med och vara med dem. Det är så jag känner när jag spelar Biltjuv attt man äg gemenskap blnad många vänner. Saknar Emil så enormt mycket. Och öppnade upp tråd i disskution för att de lirare som kände honom ska få en chans att skriva nåt om honom där. På hans profil har många vänner till Emil skrivit honom och en del är de som kände honom som Violent på biltjuv.

 Många ville ha kvar hans profil så de kan gå till hans profil och bara se att han finns där.

Jag skäms en anning hur svårt jag hade det under den här tiden jag kände Emil och vi prata en hel del på skype och hur dåligt jag mådde över att spela biltjuv. Han peppa mig enormt mycket och det är jag glad för idag. För hade det inte varit för honom och även frör många andra så hade jag inte ens träffat min man och jag är glad för att då dela med mig av den del bakom skärmen till er.

Det utrdag från chatten finns från och med idag den 17 april 2013 att finnas i hans egna kateogori " Till minnet av en legend !!"
Författare: NightDiscoBaby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar