torsdag 5 september 2013

Chatten på bt den 19 maj 2013

19 maj 2013
 [19:55] VolvoraggarN^^: Ja de är de jag ska försöka nu ^^
 [19:56] Herpez: Någon som har några X antal 25 liter olja o sälja ? :)
 [20:14] VolvoraggarN^^: hahaha flickvännen ska kolla på melodifestivalen ^^
 [21:15] Rawwwr: nån som säljer billig olja? skicka erbjudande då :)
 [23:05] VolvoraggarN^^: tjena pajks
 [23:10] Simon10: tja på er
 [23:17] Dedulol: Tja alla.
 [23:28] VolvoraggarN^^: ~Livet är som en ros, den är fin och allt, men man ska akta sig för taggarna~
 [23:46] Dedulol: Sverige får kvala in nästa år! Men de var ju inte oväntat från mig!
 [00:24] Dedulol: Till lycke Denmark. Till nästa års Melodifestivla 2013.
 [00:29] Dedulol: Van rätt låt tycker ni?
 [00:53] NightDiscoBaby: Abslolut och ett strot grattis till Disconnect som segertippa vinnande bidraget för andra året i rad.
 [00:56] Hocka: Ja jag får stämma in i grattis till Danmark och Disconnect då Glad
 [00:57] Disconnect: Haha. Tackar. Jätteglad Och får passa på ännu igen att tacka för en kanontrevlig dag. Jätteglad
 [00:59] NightDiscoBaby: Detsamma säger jag till dig och Hocka :)
 [01:00] Hocka: Tack själva :)
 [01:00] Dedulol: Härligt. Jag visste med den som kom till Finalen här i ESC inte skulle vinna! Sa de i Mars när de blev klart.
 [01:01] Disconnect: Vi skulle väl egentligen inte ha råd att ha finalen en gång till heller.
 [01:01] Hocka: Vi ska väl vara glada att vi var direktkvalade till finalen annars hade vi inte varit där...
 [01:04] Disconnect: Du som älskade den låten Tunga hehe
 [01:04] Dedulol: Håller med! Men SVT24 har flippat ur. De sänder 01.00 nyheter vanliga fall men inte idag. LOL =)
 [01:05] NightDiscoBaby: Är det eftersnack Dedulol där med?
 [01:05] Hocka: Haha ja den hade kanske vunnit om det bara hade varit Ungern som var med :P
 [01:07] Dedulol: Nä men de bruka alltid sända nyheter varje 30:e min med start 01.00 och varje 30:e min till kl 05.00. Där hade man även sätt lite om ESC men ibland blir de fel
 [01:07] NightDiscoBaby: Herregud Ledsen nnääääh Hocka ungern var inte den låten jag hota att kasta Disconnects tomma snusdosor på?
 [01:08] Hocka: Haha jo jag tror väl att det var den, om det inte var det så sa jag fel för det var den jag tänkte på :P
 [01:08] Dedulol: Tyckte Danmark v ar värda vinsten.
 [01:09] Hocka: det är väl bara den som Sverige hade kunnat vinna mot
 [01:09] Hocka: jag håller med Dedulol
 [01:10] NightDiscoBaby: Då är det rätt land vi tänker på..Och nej ajag är gift och ska inte gifta mig med Finland..De ka n ju inte ens spela hocky
 [01:11] Hocka: Ja just det Finlands bidrag tänkte jag inte ens på...eller var det inte USA med ett bidrag från Las Vegas vi såg??
 [01:12] DiscoNightBaby: Tror det
 [01:23] Disconnect: USA?
 [01:25] Shanya: Kanada då? åkte ut mot sverige Ledsen
 [01:26] Hocka: Det jag tänkte på var väl Finlands bidrag, giftermål är väl en stor business i Las Vegas...Så var det en massa skyltar som fick mig att tänka så.
 [01:27] Hocka: Och ja jag vet att dom inte får vara med :P
 [01:27] Disconnect: Haha. Tunga Men Rumänien var ju klart bäst :D
 [01:28] Hocka: Haha dom var ju grymma tillsammans med Ungern var det väl :P
 [01:28] Disconnect: Precis. :D
 [01:28] NightDiscoBaby: Haha ja det är ju det..Tror det var för att få Finland att acceptera att två tjejer eller två killar ska får gifta sig..
 [01:28] NightDiscoBaby: Tänkte på det när Petra vigde sen två män i sin show.
 [01:30] Hocka: Kanske det har för mig att det är förbjudet att försöka påverka politik i den tävlingen.
 [01:31] Shanya: ???
 [01:32] Hocka: Vet inte om du vet om att det var Eurovision Song Contest idag, tror inte man får lägga sig i politik där
 [01:32] Shanya: aldrig känt till det. hehe,
 [01:33] Hocka: okej förstod det när jag läste dina kommentarer Glad Nu vet du iaf att det är det vi pratar om. Glad
 [01:34] Shanya: heheh. Trodde det var hockey förts :P
 [01:35] Shanya: däför ja kom med, kanada mit i det, hehe.
 [01:36] Hocka: Ja det har jag också tittat på idag. Ja Kanada var favorit i mina ögon men det gick väl inte riktigt som dom hade tänkt det mot Sverige.
 [01:36] NightDiscoBaby: Det var hocky innan..först Sverige - finland..Sen giftemålet i finlands bidrag i ESC
 [01:36] Shanya: Nej. jag bliv so arg. jag är halv kanadesisk då.
 [01:37] Hocka: Okej, kan förstå att du var arg då. Sverige spelade väl bättre mot Kanada än dom gjorde mot Finland idag.
 [01:38] Shanya: sverige hate ren tur. Glad Men nu hejear jag usa på. född usa så =) bliv aldig sverige jag hå¨llla på, om ej usa/kanada redan ute.
 [01:40] Hocka: USA får spela om 3e pris imorgon mot Finland. Dom åkte ut mot Schweiz med 3-0 i semin.
 [01:40] Shanya: Men Då hejar jag sverige på =) visste ej resultatet mellan usa, switzerland.
 [01:42] Hocka: Sverige måste spela bättre just nu är det bara bröderna Sedin och Loui Eriksson som spelar bra och gör poäng.
 [01:42] Hocka: Enroth med förstås i målet har varit grym
 [01:43] Shanya: finalen det blir någ en spänande möte! =)
 [01:44] Hocka: Ja det tror jag med. Hoppas Sverige kan göra bästa matchen i viktigaste matchen.
 [01:44] Shanya: Ja, nu för engång skul ja få heja på vserige jag hehehe :)
 [01:47] Shanya: sverige
 [02:34] Shanya: men switzerland, bli svåra jag tro. det dem ha bevisat.
 [02:39] Dedulol: =)
 [03:02] Dedulol: HATAR MIN DATOR.
 [10:57] SkumGriseN: god morgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar