torsdag 5 september 2013

DreamTeam - Play hard, go pro

1 april 2013
DreamTeam - Play hard, go pro
DreamTeam är ett gäng som jag känner stor tillit för och som jag värdesätter
väldigt högt. Som ni kan se så heter gängledaren FarFar^. Personligen tycker
jag att han är en av dom bästa vännerna på biltjuv. När jag först började 
prata med honom visste jag ingenting om honom och jag var rädd för att
åldersskillnaden skulle påverka våran vänskap. Det visade sig inte vara några
problem alls och då kände jag att vi kom bra överrens. Det ledde till att jag
slutligen joinade DreamTeam.
Tiden innan DreamTeam:
Innan jag började min karriär i DreamTeam så var jag medlem i GrandTheftAuto
som styrs av en av mina vänner på biltjuv, nämligen Simon10. Han är verkligen
en toppenkille som är mycket trevlig och hjälpsam. Trots att jag var inaktiv
längre perioder så hade jag alltid en plats där. GrandTheftAuto är ett gäng
som jag har stora förhoppningar för även nu. Jag önskar dom all lycka.
Dagen då jag blev medlem i DreamTeam:
Det var som en vanlig dag på biltjuv. Jag pratade mycket med mina kompisar
FarFar^, PiinkY, LarssoNN33 och Killer_Dead. Dessa hade jag även pratat aktivt
med över en vecka innan jag bestämde mig. FarFar^ och Killer_Dead ville verkligen
att jag skulle joina DreamTeam. Det ville jag också men jag ville samtidigt
inte svika Simon10 som hade varit en sann vän under min GrandTheftAuto tid. 
Men tillslut tog jag mod till mig och pratade med Simon10 om att jag ville
gå över till DreamTeam eftersom jag hade blivit riktigt fäst vid dom ovanstående
där. Han förstod varför jag ville byta och han gav mig sitt medtycke.
Det var då min resa i DreamTeam började.

Veckan som kom:
Vi pratade aktivt hela tiden och hade riktigt roligt med varandra och var 
väldigt aktiva i gänget. Vi planerade saker som vilka vi skulle råna och hur
vi skulle hjälpa varandra med ekonomiska behov. Jag kände att detta skulle bli
början på en lång och trevlig tid i DreamTeam. Vill verkligen lyfta FarFar^,
PiinkY (O.B.S i DreamTeam heter han PfromA), Killer_Dead och LarssoNN33.
Utan deras trevliga bemötande så skulle jag nog aldrig öppnat ögonen för gänget.

DreamTeam idag:
Vi pratar fortfarande ganska aktivt och vänskapen är på hög nivå. Vi har även
lyckats fixa ett undergäng som vi har levlat acceptabelt högt. DreamTeam ligger
på 2:a plats fortfarande men vi har stora förhoppningar och vi ser alla 
möjligheter att gå om Sherwood. Jag tycker att vi har ett skönt gäng där alla
får känna att dom är med. Har även börjat prata mer med dom nya medlemmarna.
Inarko är en fin vän som jag har fått äran att lära känna på senare tid i
DreamTeam. Detta gänget känns rätt för mig.
Vill tacka alla i gänget för att ni är så otroligt snälla och jag hoppas att
denna vänskapen varar länge och håller sig stark.
Har ni frågor om gänget så bara fråga på!
Ni når mig på:
Biltjuv: SwElite
Skype: SwElite95

Författare: SwElite, Skribent och Reporter på bt nyheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar