torsdag 5 september 2013

Hur nya medlemmar ska trivas?

Hur nya medlemmar ska trivas?
Satt och funderade på vad som skulle kunna göra att nya medlemmar vill
fortsätta spela och kom fram till att dom kanske måste vara med i ett gäng.
Mitt teori om det är att dom nya medlemmarna kanske inte vet exakt hur dom
ska göra för att fixa olika saker och ta sig framåt. Då kanske det är lättare
att försöka få med dom i ett hyfsat aktivt gäng och få dom att känna att dom
är en del av något. 
Ett exempel är mitt gäng DreamTeam_V2. Där tar vi in nybörjare och får dom
att känna att vi stöttar dom. Vi har en fas 2 och en fas 3 med i gänget men
jag planerar att sparka någon av dom när någon låglevlad vill in. Allt för
att dom ska känna sig välkommna till spelet och försöka hjälpa dom att 
öppna en väg framåt. 
Jag skulle garaterat känna mig jätte glad om jag fick redan från level 1 vara
en del av ett gäng som inte bara bryr sig om levlar utan värnar om de nya.
Vi i DreamTeam_V2 vill att nya medlemmar ska se helheten i spelet och försöka
få dom att ta sig fram utan problem i sitt spelande.
Självklart finns det fler gäng som har samma tanke som vi. Future_Evolution
och Moncihhichi_Gänget strävar också mot att nya medlemmar ska få en bra start
i spelet. Kontakta gängledaren i DreamTeam_V2, Future_Evolution eller
Moncihhichi_Gänget för att få reda på mer om våra mål. 
Vi gör detta för att få fler att känna sig välkommna till spelet och för att
lära dom hur dom ska göra för att få en fin framtid på spelet. 
Tack för att ni läste!
Författare: SwElite, skribent och reporter på bt nyheterna
Ni når mig snabbast på biltjuv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar